0

Cerita Tante Dengan Kakak Iparnya

cerita-tante-dengan-kakak-iparnyaCerita Tante Dengan Kakak Iparnya

Cerita Dewasa – Aku berterus terangi walau dalam umurnya awal 30an, tapi Kak Sofie tidak kalah menariknya jika dibanding kakak iparku yang mempunyai usia 25 tahun. Kulitnya kuning langsat potongan badannya yang memang mampu menarik melihat mata lelaki.

Tidak hairan pernah aku terserempak abang ku seolah lakukan test perinci Kak Sofie dari belakang pada waktu itu Kak Sofie melakuakan pembersihan halaman Tempat Tinggal.

Tolong ambilkan kakak tuala, Mad pinta Kak Sofie pada waktu itu aku tetap termanggu-manggu. Aku menuju ke almari pakaian lalu melontarkan sehelai tuala dan aku suakan kepwujudnya.

Terima kasih Mad, katanya dan aku cuma membuat angguk-angguk sahaja. Aku pandang dia kasihan. Kesihan kak Sofie, dia ialah wanita yang paling lemah lembut. nada/suaranya halus dan lunak. Bibirnya sentiasa terukir senyum semulajadi, walaupun dia bukan senyum.

Rajin dan tidak pernah angkat muka atau melakukan bantahan. dinilainya Tempat Tinggal abangku layaknya Tempat Tinggal Familinya sendiri. tidak pernah siapa yang suruh dia kerana dia sentiasa tahu tanggungjawabnya.

kadang-kadang-kadang-kadang aku beri dia wang saku 30 40 RM bila aku datang kesana. Bukan kerana apa, sebab dia mempunyai sifat yang mudah orang sayang kepwujudnya. Abangku tidak pernah berkira nya. Gajinya tiap bulan masuk bank. Cerita Tante Dengan Kakak Iparnya

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *