0

Cerita Panas Persetubuhan Terlarang

cerita-panas-persetubuhan-terlarangCerita Panas quixotepff.com Persetubuhan Terlarang, Cerita Mesum quixotepff.com Persetubuhan Terlarang, Cerita quixotepff.com Persetubuhan Terlarang, Cerita Dewasa quixotepff.com Persetubuhan Terlarang Terbaru. Cerita Sex quixotepff.com Persetubuhan Terlarang, Cerita Hot quixotepff.com Persetubuhan Terlarang

Pagí tadí, awal-awal lagí Sídek keluar pergí bertugas. Kalí íní pergínya agak lama, mungkín sebulan dua. Halímah berlagak sedíh dísaat pemergían suamínya, sedangkan díhatínya bersorak kegírangan. Setelah pemergían Sídek, Halímah terus ke bílík aír, mandí membersíhkan dírí. Sísa aír maní Sídek yang masíh pekat dí celah punggungnya díbersíhkan. Begítu juga kesan aír maní Sídek yang keríng dan melekat dí perutnya yang buncít ítu. Selesaí mandí, Halímah terus ke bílíknya. Rambutnya díkeríngkan menggunakan tuala. Seluruh tubuhnya dí lap híngga keríng. Tangannya membuka almarí pakaían, memílíh pakaían apa yang hendak dípakaí harí ítu. Kaín batík merah dípílíhnya. Tanpa memakaí seluar dalam, día terus menyarungkan kaín batík dí tubuhnya. Lílítan dí pínggang dííkat kemas. Kemudían día memílíh baju apa yang hendak dípadankan. Matanya tertarík dengan baju t-shírt kuníng caír yang terlípat kemas. Terus dícapaínya dan díbelek-belek. Nampak kecíl baju ítu, pastí íanya akan sendat dí tubuhnya. Malah, agak síngkat. Pastí tundun dan perutnya yang buncít ítu jelas kelíhatan. Halímah terus memakaí colí berwarna hítam dan dísarungkan baju t-shírt ítu ke tubuhnya. Tubuhnya íbarat sarung nangka yang sendat díbalut baju t-shírt kuníng caír yang ketat dan síngkat. Seluruh lengkuk dan bonjolan dí tubuhnya jelas kelíhatan. Día kelíhatan seksí berpakaían sebegítu. Meskípun tubuhnya tídak rampíng lagí sepertí díusía muda, namun kemontokan tubuhnya yang mengembang seíríng dengan usíanya benar-benar terserlah. Lengannya yang montok dan gebu kelíhatan sendat, begítu juga tubuhnya yang sendat dí balutí bau t-shírt ítu. Colí hítam yang dípakaí dapat dílíhat dengan jelas darí baju yang dípakaí. Perutnya yang buncít serta tundunnya yang membukít tembam terpampang dí balík kaín batík yang katat membalut dírínya. Apatah lagí punggungnya. Tubuhnya yang lentík ítu semakín menyerlahkan punggungnya yang tonggek lantaran baju t dan kaín batík yang dípakaí amat sendat. Kemontokan punggung lebarnya yang besar ítu tídak mampu dísembunyíkan oleh baju t-shírtnya. Baju t-shírtnya terselak ke pínggang, menyerlahkan seluruh punggungnya yang sendat díbalutí kaín batík merah ítu. Halímah mengambíl tudung berwarna kuníng, dípakaí dí kepalanya dan kemudían día terus keluar menuju ke bengkel tempat Meon bekerja. Suasana dí bengkel tersebut tídak terlalu síbuk.

[nextpage title=”2 Cerita Panas Persetubuhan Terlarang”]

Bos Meon keluar mínum dí kedaí kopí dí hujung sana, yang tínggal hanya Meon dan seorang pelanggan yang sedang menunggu motorsíkalnya síap dí baíkí Meon. Halímah berjalan menuju ke arah Meon yang sedang mencangkung membaíkí sesuatu dí bawah enjín motor. Mata pelanggan yang sedang menunggu motorsíkalnya síap díbaíkí ítu terpukau melíhat seluruh tubuh montok Halímah yang sedang berjalan menuju ke arah Meon. Buah dada Halímah yang sederhana dan sedíkít melayut ítu dí tatap geram. Perut buncít Halímah yang sendat díbalutí t-shírt ítu dítatap penuh nafsu híngga pandangannya turun ke tundunnya yang tembam. Halímah menghampírí Meon. Meon yang sedar kehadíran emaknya serta merta menghentíkan tugasnya sebentar. Pandangan matanya sepertí tídak percaya dengan apa yang dílíhatnya. Seluruh tubuh montok Halímah dí tatapnya atas dan bawah. “Err… mak… ada apa mak..” Tanya Meon kepada emaknya. “Tak de.. mak nak tanya je.. Jom balík kejap.. mak ada buat sarapan síkít. Kamu belum sarapan lagí tadí kan?” kata Halímah memancíng anaknya. “Emmm… kejap lagí ye mak.. Meon nak tunggu bos datang dulu.. takut tak síap motor pakcík ní.. “ jawab Meon. “Ok… cepat síkít ye…” kata Halímah sambíl berlalu menínggalkan Meon. Mata Meon dan mata pelanggan ítu bulat memerhatíkan lenggok punggung Halímah yang montok dan sendat díbalutí kaín batík merah ítu. Kemudían Meon menyambung kembalí tugasnya. “Nak.. ítu mak kamu ye?” Tanya pelanggan yang menunggu motornya síap ítu. “Ye pakcík… kenapa?” jawab Meon. “Tak ada apa.. ehh.. kamu buat dulu lah ye.. pakcík nak belí rokok kejap..” kata pakcík ítu. Meon mengangguk sahaja sementara lelakí ítu terus berlalu darí sítu. Tujuannya bukanlah ke kedaí rokok tetapí mengíkut Halímah pulang darí jauh. Kemudían día nampak Halímah masuk ke rumah melaluí píntu dapur. Lelakí ítu pun terus menuju ke sana. Píntu dapur yang tídak tertutup ítu membolehkan día melíhat kelíbat Halímah menyusun juadah sarapan pagí dí atas meja. “Ehh.. pakcík.. buat apa kat sítu?” Tanya Halímah setelah dísedarínya dírínya díperhatíkan oleh seseorang darí luar rumah. “Tak ada apa… pakcík saja jalan-jalan… kamu tínggal dísíní ye?” Tanya lelakí ítu. “Ye pakcík.. errr.. pakcík yang dekat bengkel tadí kan?” Tanya Halímah. “Ye… ohh.. boleh kíta berbual kejap? Boleh saya masuk?” Tanya lelakí ítu sambíl kakínya terus melangkah masuk sebelum dípelawa Halímah. “Err… oo.. masuklah…” jawab Halímah serba tak kena. Kemudían lelakí ítu terus berdírí dekat dengan Halímah yang sedang menunduk-nunduk menyedíakan sarapan dí atas meja. Punggung Halímah yang tonggek dan sendat berkaín batík ítu dítatapnya geram.

[nextpage title=”3 Cerita Panas Persetubuhan Terlarang”]

“Adík.. saya suka tengok adík ní darí bengkel tadí..” kata lelakí ítu. “Suamínya mana?” Tanya lelakí ítu lagí. “Día keluar pergí buang aír besar.. tu hah kat jamban belakang rumah..” kata Halímah menípu lelakí ítu sambíl jarínya menunjuk kepada tandas dí belakang rumah yang sebenarnya sudah tídak dígunakan lagí. “Ohh… día ada kat síní ye.. oklah… pakcík pun nak cepat ní.. tapí sebelum suamí adík tu keluar darí jamban, boleh tak adík tolong pakcík sekejap..” kata lelakí ítu. “Tolong apa pakcík?” Tanya Halímah. Tanpa berkata apa-apa, lelakí ítu pun terus mengeluarkan zakarnya yang sudah tegang darí zíp seluar yang sudah díbukanya. Dílancap zakarnya sendírí dí hadapan Halímah sambíl matanya melahap seluruh kemontokan tubuh Halímah. Halímah tahu kehendak lelakí ítu, tetapí día tídak berselera dengan lelakí yang sudah tua ítu. Dí líhatnya zakar lelakí ítu sudah tegang namun tak semantap kepunyaan anaknya, Meon. “Dík… Pakcík suka badan adík.. Tolong buatkan pakcík ye… tolong ye…” kata lelakí ítu sambíl menghulurkan zakarnya kepada Halímah. “Apa ní? Baík pakcík keluar sebelum saya jerít kuat-kuat. Bíar suamí saya belasah pakcík sampaí matí. Cepat! Keluar!” bentak Halímah sambíl terus menolak lelakí ítu keluar darí rumah. Menyedarí peluangnya untuk meníkmatí tubuh waníta montok ítu tídak kesampaían, lelakí ítu terus melancap laju, dengan harapan aír manínya sempat menyembur keluar selagí tubuh montok yang sendat díbalutí pakaían-pakaían yang sendat ítu masíh dí depan mata. Sambíl día berundur ke belakang akíbat dítolak oleh Halímah, sambíl ítulah día mengambíl kesempatan untuk menjamu matanya sambíl melancap memerhatí tubuh seksí ítu. Akhírnya, memancut-mancut aír maní lelakí ítu terus ke perut, tundun dan peha Halímah. Habís bertompok baju t dan kaín batík Halímah dengan lendír pekat lelakí tua ítu. Halímah semakín geram, dítolaknya tubuh lelakí ítu lebíh kuat. Lelakí ítu pun mengambíl kesempatan menyímpan zakarnya yang semakín mengecíl kembaíl ke dalam seluar. “Ok… saya keluar… Ok… teríma kasíh ye dík…” kata lelakí tua ítu sambíl terus keluar darí rumah, sambíl tangannya mengambíl peluang meramas pínggul Halímah dan terus berlalu keluar darí sítu. Halímah berdebar-debar. Selama íní dísangkakan tubuhnya tídak menarík lagí, tetapí nampaknya día sílap. Rupa-rupanya masíh ada orang yang mengharap untuk meníkmatí tubuhnya. Mungkín cara pemakaían yang harus dítítík beratkan untuk menampílkan tubuhnya agar kelíhatan lebíh seksí. Jíka sebelum íní, hanya baju kurung yang longgar selalu menyarung tubuhnya untuk keluar rumah, kíní Halímah tahu, día harus lebíh beraní mengenakan pakaían yang lebíh mendedahkan kemontokan tubuhnya. Halímah terus masuk ke bílík, menanggalkan seluruh pakaíannya. Halímah berbogel mencarí pakaían dí dalam almarí pakaían. Matanya tertumpu kepada sepasang kebaya jawa yang terlípat kemas dí almarínya. ítu baju yang dípakaí sewaktu Meon masíh kecíl dahulu. Tak tahulah samada masíh muat atau tídak. Dengan berhatí-hatí Halímah menyarungkan kaín batík lepas ítu dí tubuhnya.

[nextpage title=”4 Cerita Panas Persetubuhan Terlarang”]

“Hmm… ketat juga… tak la teruk sangat… selesa juga…” bísík hatí Halímah sambíl memusíng-musíngkan tubuhnya bergaya dí hadapan cermín. Punggungnya kelíhatan sendat díbalutí kaín batík lepas ítu. Tundunnya semakín jelas ketembamannya bersama perutnya yang buncít. Kakínya díhulurkan ke hadapan. Kulít betísnya yang putíh dan lícín ítu terserlah kelíhatan darí belahan kaínnya. Kaínnya díselakkan lagí belahannya dan seluruh kakínya, darí hujung kakí híngga ke peha jelas kelíhatan. Kemudían Halímah memakaí baju kebaya berwarna merah yang jarang dan bersulam bunga-bungaan ítu. Agak sendat juga membalut tubuhnya tetapí masíh boleh selesa dípakaí. Halímah bergaya dí depan cermín. Seluruh tubuhnya sendat díbalutí kebaya jawa yang ketat. Bajunya yang jarang jelas mempamerkan colí hítam yang teríkat dí tubuhnya yang putíh melepak. Lurah buah dadanya kelíhatan jelas dí celah bukaan dada baju kebaya. Baju kebayanya kelíhatan síngkat dí paras pínggang, mendedahkan seluruh bentuk pínggungnya yang tonggek dan besar ítu terserlah kegebuannya dí sebalík kaín batík lepas yang sendat. Halímah kemudían terus keluar darí bílík dan menuju ke dapur. Ketíka ítu día mendengar suara Meon memberí salam dan kelíbat Meon masuk ke dapur mencurí tumpuannya. Meon terpaku melíhat emaknya bergaya sebegítu. Keberahíannya serta merta bangkít dan segera día memeluk tubuh emaknya. Berkucupan penuh nafsu sambíl tangannya meraba seluruh pelusuk tubuh emaknya. Halímah membíarkan segala perbuatan anaknya, día suka díperlakukan begítu oleh anaknya. Halímah sedar, Meon tak tahan melíhat dírínya berpakaían begítu, lalu dua pun terus berlutut dí hadapan Meon. Zakar Meon yang keras ítu dí tarík keluar darí seluar pendek yang Meon pakaí. Halímah terus menghísap zakar anaknya yang sedang bernafsu ítu. Meon sungguh terangsang melíhat íbunya yang lengkap berbaju kebaya yang sendat ítu sedang berlutut menghísap zakarnya. Día membíarkan emaknya melahap seluruh zakarnya. Zakarnya terasa hangat keluar masuk dí mulut comel emaknya. Halímah juga sudah terangsang. Lalu día terus bangun berdírí dan memeluk tubuh sasa Meon. Zakar Meon yang keras dí hímpít dí perutnya yang lembut. Terasa kehangatan zakar anaknya seolah menyerap masuk ke dagíng dan lemak perutnya yang buncít. “Meon sayang mak tak… “ Tanya Halímah sambíl tangannya mula merocoh zakar anaknya. “Sayanggg sangat…. Kenapa mak pakaí baju lawa-lawa macam ní…” Tanya Meon. “Harí ní harí ístímewa…. Mak ríndu sangat kat Meon…” kata Halímah. Mereka kembalí berkucupan sepertí sepasang kekasíh. Masíng-masíng salíng meraba tubuh pasangan dengan penuh bernafsu. Halímah yang tahu keíngínan Meon, terus menonggeng sambíl berpaut dí tepí meja makan. Punggungnya dí gelek-gelek menggoda. Meon terus menyelak kaín batík lepas emaknya dan terus menusuk zakar kerasnya masuk jauh ke lubuk gatal emaknya yang banjír ítu. Tangannya memegang pínggul emaknya dan día terus memacu sekuat hatínya. Terjerít-jerít Halímah kesedapan meníkmatí tubuhnya díbelasah anaknya dalam keadaan menonggeng dí meja makan. Halímah melentíkkan tubuhnya dan íní membuatkan Meon semakín tak boleh tahan. Tubuh emaknya yang gebu dan sendat berbaju kebaya ítu menggoncang nafsunya. Zakarnya semakín meledíng keras mengembang pesat dí dalam cípap emaknya. Nafsnya semakín terburu-buru seíríng dengan peluh jantannya yang semakín tímbul dí dahínya. Akhírnya… “Crííítttt!!! Críítttttt!!!” memancut-mancut aír maní Meon membanjírí líang faraj emaknya.

[nextpage title=”5 Cerita Panas Persetubuhan Terlarang”]

Halímah mengemut zakar Meon agar mereka meníkmatí saat-saat índah ítu dengan lebíh lama. Dan setelah selesaí, mereka bersarapan bersama-sama. Selepas bersarapan, Meon kembalí ke bengkel dan menyambung kerjanya, sementara Halímah mengemas meja dapur. Tíba-tíba, kedengaran suara lelakí memberí salam. Día kenal akan suara ítu. Segera día menuju ke píntu dapur. Terlíhat suamínya tersenyum-senyum berjalan menuju ke arahnya darí kereta yang díletakkan dí halaman rumah. “Ehh… abang…. Ada apa-apa yang tertínggal ke bang…” Tanya Halímah sambíl tersenyum ke arah suamínya. “Mesín gergají tertínggal la Mah… Eh.. cantíknya Mah harí ní? Kenapa ní?” Tanya Sídek sambíl terus masuk ke rumah. “Alah… tadí Mah belek-belek baju-baju lama kat almarí tu. Ternampak pulak baju kebaya ní. Tu yang Mah cuba pakaí. Ok tak bang?” Tanya Halímah kepada suamínya. “Hmm… ok juga… tak tahan abang tengok sarung nangka ní.. “ kata suamínya sambíl tangannya meraba perut dan tundun ísterínya. Mereka berdua masuk ke dalam bílík. Halímah memulakan langkah mengucup bíbír suamínya. Sídek tak tahan memeluk tubuh Halímah. Tangannya meramas setíap íncí tubuh ísterínya yang montok berlemak ítu. Halímah menanggalkan seluar suamínya dan terus menangkap zakar suamínya yang keras menegak. Dílancapkan zakar suamínya híngga Sídek menggelíat kesedapan. “Mah… hísap batang abang Mah… “ pínta Sídek kepada ísterínya. Halímah menurut. Día terus melabuhkan punggung dí tepí katíl. Sídek berdírí merapatí ísterínya. Zakarnya yang keras ítu dídekatkan ke muka ísterínya. Halímah terus mengolom zakar Sídek. Mulutnya menghísap zakar Sídek penuh perasaan, híngga matanya terpejam meníkmatí zakar lelakí yang keras menongkah mulutnya. “Ohhh… sedapnya Mahh…. Hísap kuat lagí sayanggg… “ pínta Sídek penuh nafsu. Halímah semakín galak menghísap zakar suamínya. Kepala takuk Sídek yang berkílat ítu dí nyonyot kuat. Sesekalí lídahnya menyapu seluruh kepala zakar Sídek penuh nafsu. Sídek tak tahan díperlakukan sebegítu. Día benar-benar merasakan níkmat díperlakukan sebegítu. Halímah mahu Sídek puas dí mulutnya.

[nextpage title=”6 Cerita Panas Persetubuhan Terlarang”]

Día mahu Sídek cepat pergí kerja. Lagí cepat Sídek menínggalkan rumah lagí bagus. Hatínya berdebar-debar juga. Nasíb baík Sídek balík bukan sewaktu día dan anaknya berasmara dí dapur tadí. Jíka tídak, pastí buruk padahnya. Sídek semakín tak tahan, hísapan dan koloman Halímah dí zakarnya semakín laju dan menyedapkan. Bunyí aír líur yang Halímah sedut menambah keberahían Sídek. Akhírnya, memancut-mancut aír maní Sídek menyembur dí dalam mulut Halímah. Halímah sepertí bíasa, meneguk setíap aír maní yang dítakungnya. Berdegup-degup tekaknya meneguk aír maní Sídek yang pekat dan kental ítu. Sídek kepuasan, terduduk dí tepí Halímah yang menyandarkan kepala dí bahunya. Tangan Sídek síbuk meramas seluruh punggung Halímah. Halímah membíarkan. “Abang… nantí tak terlewat ke nak ke tempat kerja. Dah pukul 10 pagí ní..” kata Halímah. “Alah sabarlah sayang…. Kalau dapat lagí seround dua ke apa salahnya… “ kata Sídek sambíl tangannya mula menjalar masuk ke belahan kaín batík lepas Halímah. Tangan Sídek mengusap peha Halímah yang lícín dan gebu ítu. Kemudían tangannya meraba bulu-bulu halus dí tundun Halímah yang tembam dan seterusnya jarínya menjalar ke belahan kelengkang Halímah yang becak ítu. Sídek bermaín-maín jarínya dí lubuk berahí Halímah. Halímah terangsang. Jarí hantu Sídek masuk menerobos ke lubang berahínya, híngga díselaputí caíran yang lícín dan melekít. Berulang-ulang kalí Sídek menjolok cípap Halímah dengan jarínya. Halímah hanya membíarkan penuh rela. Matanya terpejam meníkmatí cípapnya dílancapkan suamínya. Sídek mengeluarkan jarínya darí lubang cípap Halímah, jarínya yang berlumuran dengan lendír ítu dí cíum. Serta merta mukanya berubah. “Mah…. Cuba bagí tahu abang… Macam mana boleh ada aír maní dalam cípap Mah?” Tanya suamínya dalam nada sedíkít marah. “Alah abang ní… bukan ke ítu aír maní abang.. bukan ke pagí tadí kíta maín… “ kata Halímah sambíl terus bangun berdírí melíndungí cípapnya darí dísentuh lagí oleh Sídek. “Hey… mana ada.. Bíla masa pulak abang lepas dalam cípap Mah? Bukan ke pagí tadí Mah yang míntak abang lepas dalam bontot? Lebíh baík Mah cakap.. aír maní síapa ní… jangan fakír abang tak kenal baunya! “ marah Sídek. Halímah serta merta kaget. Wajahnya pucat lesí, peluh díngín mula menítík dí dahínya. Día terlupa, bahawa pada pagí ítu, día sendírí yang mengíngínkan lubang bontotnya dísetubuhí zakar suamínya. Halímah sudah tíada alas an lagí yang hendak díberíkan. Día terus díam membísu. “Mah… abang tak sangka… Mah curang belakang abang! íní baru sekejap je abang tínggalkan.. Ntah macam mana kalau dah kena tínggal berbulan nantí… Abang kecewa Mah! Abang kecewa Mah!” herdík Sídek. “Baíklah… abang nak Mah bagí tahu… síapa punya kerja ní?!” Tanya Sídek. Halímah díam. Walau matí pun día tídak akan berítahu síapa punya angkara. Pastí teruk nantí kalau suamínya tahu ítu adalah hasíl hubungan sulít antara día dan anaknya, Meon.

[nextpage title=”7 Cerita Panas Persetubuhan Terlarang”]

Sídek terus bertanyakan soalan yang sama. Malah semakín keras. Namun setelah bosan dengan síkap Halímah yang membísu seríbu bahasa. Akhírnya Sídek mengalah. Día kemudían membawa masalah ítu ke pejabat agama daerah. Akhírnya Halímah díceraíkan dengan talak 1 bersaksíkan hakím dan hak penjagaan anak díserahkan kepada Sídek. Dímahkamah, Halímah hanya díam membísu tídak berkata-apa-apa. Hatínya bagaí menantí detík kegembíraan yang sekían lama dínantíkan. Selepas sah dírínya díceraíkan, día bagaíkan terlepas darí belenggu. Shídah tídak lagí menetap bersamanya, día díjaga oleh neneknya, íbu mertuanya yang juga íbu suamínya. Tetapí Meon mengambíl keputusan untuk menetap bersama Halímah atas alasan sudah lebíh had umur penjagaan dan sudah bekerja serta mampu menjaga dírí sendírí. Lebíh-lebíh lagí día memberíkan alasan supaya dapat menjaga emaknya yang kíní menjanda dan sendírían. “Meon… Abah nak cakap síkít…” kata Sídek sambíl menarík Meon ke satu sudut yang tíada orang dí luar mahkamah. “Abah nak kau jaga mak kau baík-baík. Shídah bíar abah yang jaga sebab abah dapat hak untuk jaga día. Kau perhatíkan síkít mak kau tu. Kalau kau nampak ada lelakí laín dengan día, terpulanglah kepada kau nak pelupuh belasah sampaí cacat atau mampus. Aku dah tak ada hatí lagí dengan mak kau. Tapí kalau día cakap nak kawín, kau suruh día kawín cepat-cepat. Faham?” terang Sídek kepada Meon. Meon mengangguk tanda faham akan setíap permíntaan ayahnya. Dí hatínya berdebar-debar membayangkan bagaímanakah agaknya nantí bíla hanya tínggal día dan emaknya sahaja yang hídup bersama. Malah ada juga rasa bersalah dí hatínya kerana akíbat keterlanjurannya bersama emaknyalah íbu bapa día berceraí beraí. Nasíb baík ayahnya tak tahu beníh síapakah yang dípersoalkan lantaran emaknya yang mengambíl síkap tutup mulut dan berdíam dírí demí melíndungí hakíkat sebenar hubungan sulít mereka dua beranak. Sepanjang perjalanan pulang, Halímah yang membonceng dí belakang Meon memeluk rapat anak bujangnya. Sesekalí jíka ada peluang, zakar anaknya dí usap-usap. Meon membíarkan sahaja perbuatan gatal emaknya ítu. Dí bíbírnya terukír senyuman kemenangan untuk memílíkí íbunya. Bagínya, tíada perempuan laín yang mampu memberíkan keníkmatan sehebat emaknya. Malahan, bagínya, tubuh emaknya sudah cukup lengkap dan sudah cukup seksí untuk dírínya. Meon sudah mula terfíkír, apakah perkara pertama yang íngín dílakukan setíbanya dí rumah nantí. Halímah rapat memeluk Meon. Buah dadanya sengaja dí tekan ke tubuh anaknya. Tangannya menyeluk kelengkang Meon sebaík sahaja mereka memasukí halaman rumah mereka. Rasa cíntanya kepada Meon semakín meluap-luap. Perasaan Halímah íbarat seorang pengantín yang baru pulang darí berníkah.

[nextpage title=”8 Cerita Panas Persetubuhan Terlarang”]

Tídak sabar rasanya íngín mempersembahkan tubuhnya kepada maharaja yang masíh muda dan gagah. Malah baru lepas memenangí tubuhnya dí medan perang. Halímah membawa Meon masuk ke bílík. Meon memaut pínggang emaknya dan meramas punggung emaknya yang lembut dan berlemak. Bíbír mereka mula memagut sesama sendírí setíbanya dí tepí katíl dí dalam bílík Halímah. Benteng yang selama íní menjadí pemísah untuk selalu bersama akhírnya runtuh sudah. Tíada lagí halangan, tíada lagí gangguan. Setíap masa, dan setíap harí adalah detík bersama yang terlalu sukar untuk dí ucapkan. Bagaíkan pengantín baru mereka berkelakuan sewaktu berdua-duaan dí rumah. Sampaíkan sanggup Meon mengambíl cutí semínggu demí meníkmatí peluang menyetubuhí tubuh seorang waníta yang hampír pencen, yang sentíasa ketagíhan zakarnya dan benar-benar memuaskannya. Cukuplah masa semínggu, tubuh Meon yang sasa semakín susut, Halímah sampaí demam-demam. Semuanya gara-gara kemaruk meníkmatí setíap íncí tubuh pasangan. Maklumlah bagaíkan pengantín baru. Tercíptalah sebuah kasíh sayang, yang penuh nafsu, dan tídak kenal jemu, sepasang kekasíh yang terlalu sebatí laksana suamí ísterí, hídup dí alam nan nyata bertopengkan watak sepasang íbu dan anak…

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *